top of page


המדינה משנה את מודל שיקום הבניינים שנפגעו במלחמה
לצפייה בכתבה של רשת 13 לחץ כאן.


11 שנה של התשה: כשפרויקט תמ"א 38 הופך לקרב האשמות הדדי
באפריל 2015 יצא לדרך פרויקט תמ"א 38 בשכונת שמבור בחיפה, אך עד היום לא קיבל היתר ומתגלגל בין היזם, לוועדה המקומית ולוועדת הערר. להמשך הכתבה לחץ כאן.


הוועדה המקומית בחיפה שמה סוף ל"שיטת ההתשה": בקשת היזם במרגלית 31 נדחתה סופית
לאחר יותר מעשור של הליכים חוזרים ונשנים, הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בחיפה קבעה: לא עוד מחזור בקשות וחריגות תמ"א 38 החורגות ממדיניות התכנון העירונית. להמשך קריאה לחץ כאן.
