דרישה חדשה להיתר בנייה משבשת את יבוא המלט
- 19 ביולי 2021
- זמן קריאה 1 דקות
עיריית חיפה השביתה את מתקן פריקת המלט של חברת לב־ברון בנמל חיפה ודורשת להוציא לו היתר בנייה. אוניות שאינן יכולות לפרוק מועברות לאשדוד
להמשך קריאת הכתבה לחצו כאן
עיריית חיפה השביתה את מתקן פריקת המלט של חברת לב־ברון בנמל חיפה ודורשת להוציא לו היתר בנייה. אוניות שאינן יכולות לפרוק מועברות לאשדוד
להמשך קריאת הכתבה לחצו כאן

תגובות